Generalforsamlinger

Indkommende forslag

Forslag til generalforsamlingen Ulsted Grundejerforening 2024

Kørerampe mod fjorden

Jeg vil hermed gerne fremsætte følgende forslag til behandling på generalforsamlingen:

Jeg foreslår, at Ulsted Grundejerforening skal arbejde for etablering af en rampe/skråning (af grus) ned på stranden fra parkeringspladsen ved Færker Oddevej (den som ligger ved Færker Oddevej 9 og 13).

Der har hidtil været en lille skråning, hvor man ubesværet kunne gå ned på stranden samt søsætte mindre både på trailer. Efter vinterens storme er skrænten på det sted desværre eroderet, så dette ikke længere er muligt.

Forslaget er, at man kontakter kommunen og beder dem reetablere skråningen til glæde for besøgende badegæster samt ejere af småbåde.

Subsidiært, hvis kommunen ikke ønsker at være behjælpelig – eller generalforsamlingen finder det hensigtsmæssigt – at Grundejerforeningen selv etablerer rampen med et læs grus fra vores lokale lastvognsentreprenør.

­­­­Henrik Schrøder

Færker Oddevej 11